Skuska
@speaker Zabudol som Vás tagnúť pardon, neviem či Vám inak príde notifikácia.
Ja osobne mám obrovské problémy s prednáškou 4 . Nerozumiem jej a bohužiaľ ,ani z internetu som to nepochopila. Chápem, že prednášky boli vytvorené na prezentovanie , ale bohužiaľ , pre mňa je napríklad táto jedna prednáška ťažko pochopiteľná (pre mňa osobne až nepochopiteľná) .
Suhlasim, snazim sa poctivo sa pripravit na skusku, avsak tie temy su pre mna velmi narocne a jednoducho sa ich z prednasok neviem naucit. Konkretne aj ja mam problem s prednaskou 4 napriklad. Dufam, ze absencia prednasajuceho a jeho dodatocneho vykladu na prednaskach bude zohladnena pri tejto skuske. 🙁
Skoda, ze ste sa s tymto problemom ozvali az teraz. Je to jedina prednaska ktora vam pride menej zrozumitelna? Totizto toto forum sme zriadili aj kvoli tomu aby ste tu okrem zadani mohli diskutovat nejasnosti ohladom prednasky a samozrejme by som ich vsetky nasledne vysvetlil. Preto forum obsahuje aj sekciu prednasky. Mohli sme prednasky pravidelne konzultovat v tejto casti fora, ale trocha som aj predpokladal, ze vacsina studentov zacne studovat prednasky az tesne pred skuskou.
Ohladom floating point cisiel existuje pekne video na youtube, ak rozumiete anglictine mozete si ho pozriet tu: youtube
Ak Vam to stale nebude jasne, mal by som mat pobede/podvecer trocha casu a mozeme si dat skupinovy hovor na teamse/gsuite kde Vam stvrtu prednasku vysvetlim a zodpoviem dalsie otazky ktore k prednaskam mate.
Na skuske nemusite ocakavat ziadne zakernosti, ale samozrejme nie vsetky otazky budu lahke aby Acko dosiahli naozaj ty co si ho zasluzia. Ak su tu studenti ktori chcu z predmetu A a maju moznost ziskat stiendium zajtra na skupinovom hovore sa mi pripomente.
Zajtra doobeda sem pridam link na skupinovy hovor a aj presny cas. (predpokladam medzi 16.00-18.00) - zial doobeda mame meeting vramci nasho ustavu.
Suhlasím s @PatrikZudel, látky ktoré boli spomenuté v tomto topicu sa dajú pomerne ľahko naučiť, avšak v prezentácii sú časti, kde to je takmer "nemôžné" a väčšina z nás hľadá odpovede z alternatívnych zdrojov.
Osobne verím, že to musí byť náročné aj z profesorskej strany, a nemám záujem si to nejak zľahčovať, ale bolo by nerozumné nechať na to doplatiť študentov, ktorí skutočne majú záujem a svedomito na tom pracujú a zostáva im dúfať, že sa to bralo do úvahy pri vytváraní testovania.
@speaker Väčšina ľudí sa hanbí niečo takéto písať lebo si myslia, že sú jediní ktorí nerozumejú, tiež som nevedel či mám písať ale som rád, že niesom sám 😀
Presne to video ktoré ste postli som aj ja použil na naučenie sa toho. Žiaľ 4. prednáška nieje jediná ako píše @wengriff učivo o ktorom ste písali (prevody čísel, príkazy assembleru atď.) je relatívne jednoduché, pretože sme ho preberali v praktických úlohách, skor ide o to učivo ktorým sme sa až tak počas semestra nezaoberali a teda je len v prednáškach.
@speaker U mňa to nie je jediná prednáška, ktorá je ťažká na pochopenie. Najmä tam ide o to, že je to napísané ako prezentácia, ktorá má mať výklad, a potom sa to veľmi ťažko číta a chápe. Súhlasím tiež s tým čo píše @patrikzudel, ohľadom tých praktických úloh atď.
Za nevedomost sa pocas studia nemusite hanbit. Pevne verim, ze vacsina vyucujucich ma k tomu spravny pristup a chce vas v prvom rade nieco naucit a nie sa niekomu smiat za to ze nieco nevie.
Pokial vidim ze student ma zaujem o nove vedomosti a chce mat z predmetu dobru znamku, urcite mu k tomu rad dopomozem. Ked sa to nepodari na riadnom termine tak urcite na opravnom.
Prosim skuste strucne popisat ktore casti a temy potrebujete lepsie vysvetlit a dame si zajtra ten rychlokurz. Zatial poprosim zaujemcov skuste sa pridat do tohoto teamu rychlokurz pred skuskou Aby som Vas vedel lepsie menezovat.
Dakujeme, vazime si to! 🙂
Aj ja tak myslim(
- 21 Forums
- 220 Topics
- 808 Posts
- 0 Online
- 7,045 Members